Dinsdag naar roman castreilo

6 mei 2025 - Lugo, Spanje

Met gerard op pad. Dat is lang geleden, eerst ontbijten in lugo en daarna verlaten we deze mooie oude stad

100002442110000244381000024441

1000024443

1000024445

Zoals je kunt zien is het snel mooi weer geen regen blauwe lucht maar een lage temperatuur. Het gaat al snel stevig omhoog zodat we het toch warm krijgen 

10000244501000024451100002445210000244531000024456

Dan nog mooi op tijd komen we in onze albergue o candido in roman castreilo aan

1000024461

1000024458

1000024463

Foto’s

4 Reacties

  1. Margriet Wuisman:
    6 mei 2025
    Veel succes en Buen Camino.
  2. Marianne Galema:
    6 mei 2025
    Hoi Peter, ik geniet steeds van je verhalen en mooie foto's'. Fijn dat jullie nu samen lopen. Ga ervan genieten. Veel plezier. Groetjes ook voor Gerard. En ook van Jan. Marianne
  3. Loes:
    6 mei 2025
    Hoi Peter,
    Ik probeer het nog eens. Nu twee keer een reactie gegeven en het komt er niet op. Nu zit Marianne naast me en kijkt mee. De laatste loodjes voor jou. Succes!! Loes
  4. Peter:
    6 mei 2025
    Nu is het toch wel gelukt dames bedankt
    Nog 80 km te gaan