Dinsdag naar roman castreilo
Met gerard op pad. Dat is lang geleden, eerst ontbijten in lugo en daarna verlaten we deze mooie oude stad
Zoals je kunt zien is het snel mooi weer geen regen blauwe lucht maar een lage temperatuur. Het gaat al snel stevig omhoog zodat we het toch warm krijgen
Dan nog mooi op tijd komen we in onze albergue o candido in roman castreilo aan














Ik probeer het nog eens. Nu twee keer een reactie gegeven en het komt er niet op. Nu zit Marianne naast me en kijkt mee. De laatste loodjes voor jou. Succes!! Loes
Nog 80 km te gaan