Nog 3 dagen
7 mei 2026 - Wijchen, Nederland
Ik heb polarsteps en reislogger vergeleken en toch maar gekozen voor de reislogger om mijn camino en vakantie te delen
De mensen die mij volgden hebben een mail gehad . Als dat niet meer gewenst is laat dat weten en als je mensen kent die mij ook willen volgen laat dat ook weten


Goede reis!