Nog 3 dagen

7 mei 2026 - Wijchen, Nederland

Ik heb polarsteps en reislogger vergeleken en toch maar gekozen voor de reislogger om mijn camino en vakantie te delen

De mensen die mij volgden hebben een mail gehad . Als dat niet meer gewenst is laat dat weten en als je mensen kent die mij ook willen volgen laat dat ook weten

10387

3 Reacties

  1. Lambert:
    7 mei 2026
    Ontvangen
  2. Marieke:
    8 mei 2026
    Veel plezier met de laatste voorbereidingen!!
    Goede reis!
  3. Gerard:
    8 mei 2026
    Hoi Maatje. Eindelijk kun je weer op Camino. Ik ga je natuurlijk op de voet volgen en wens je een (Bon Camino) met nieuwe ontmoetingen.

Jouw reactie